Ajutor
Condiții de utilizare

Avizul comisiei de circulaţie/administrator drum

Pentru obținerea de informații de specialitate și depunerea documentației la sediul Primăriei municipiului Brașov, solicitantul se va adresa la posturile de lucru nr.9 și nr.10.

Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile detaliate în secțiunea Acte necesare

Observatii:

Indiferent de faza la care se află lucrarea, toate actele vor fi prezentate în format electronic, astfel : partea scrisă, inculsiv certificatul de urbanism şi extrasele CF vor fi prezentate în format jpg, iar planşele vor fi prezentate în format dwg., versiune nu mai nouă de 2013, dar şi suport de hârtie*, în 2 exemplare, originale, pentru certificare astfel, unul se înapoiază solicitantului, iar celălalt va rămâne în arhiva Primăriei.

* Pentru cererea depusă online, compartimentul de specialitate care instrumentează demersul dumneavoastră, poate solicita documente pe suport de hârtie.

Toate planşele prezentate vor purta în partea dreaptă jos, cartuşul de identificare şi semnăturile elaboratorilor. 

Documentația va fi însoțită de avizul CTATU, după caz.

I.Pentru avizare PUZ se va prezenta documentaţia conform Conţinutului-cadru aprobat prin Ordinul nr.176/N/2000 al MLPAT, privind metodologia de elaborare şi conţinutul cadru al PUZ-ului (Reglementări).

Acte necesare:

1. Cerere ( în care se specifică numele, adresa şi telefonul de contact al solicitantului) care să conţină descrierea solicitării;

2. Copia Certificatului de Urbanism, valabil;

3. Copia tuturor extraselor CF aferente imobilelor aflate în zonă pentru care s-a impus prinCertificatul de Urbanism realizarea P.U.Z.-ului (nu mai vechi de 3 luni);

4. Planşa privind ridicarea topografică vizată de O.C.P.I. Braşov, însoţită de tabelele deinventariere şi identificare a punctelor provenite din ridicarea topografică, pentru toate imobilele cuprinse în zona pentru care se întocmeşte P.U.Z.-ul;

5. Schiţe CF aferente;

6. Memoriu de prezentare;

7. Planşa privind încadrarea în teritoriu;

8. Documentaţie conform prevederilor Ordinului MLPAT nr. 176/2000 pentruaprobareareglementării tehnice "Ghid privind metodologia de elaborare şi conţinutul - cadru al PUZ", indicativ GM-010-2000, întocmită pe suport topografic în sistem de referinţă Marea Neagra 1975 şi sistem de proiecţie stereografic 1970, conform prevederilor Ordinului M.A.P. nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, actualizat;

Se va prezenta inclusiv planşa ce studiază capitolul Căi Comunicaţii.

Toate planşele prezentate vor purta în partea dreapta jos, cartuşul de identificare şi semnăturile elaboratorilor.

Documentația va fi însoțită de avizul CTATU.

II.Pentru avizare PUD se va prezenta documentaţia conform Conţinutului-cadru aprobat prin Ordinul nr.37/N/2000 al MLPAT, privind metodologia de elaborare şi conţinutul cadru al PUD-ului (Reglementări) cu încadrarea în PUG-ul şi/sau PUZ-ul aprobat.

Acte necesare:

1. Cerere (în care se specifică numele, adresa şi telefonul de contact al solicitantului) care să conţină descrierea solicitării;

2. Copia Certificatului de Urbanism, valabil;

3. Copia extraselor CF pentru care s-a emis Certificatul de Urbanism - nu mai vechi de 3 luni;

4. Schiţa/schiţele CF a imobilului/imobilelor;

5. Memoriu justificativ;

6. Planşa privind încadrarea în documentul de urbanism aprobat în zonă (P.U.Z. sau P.U.G.);

7. Planşa Reglementări urbanistice aferentă P.U.D., întocmită conform prevederilor Ordinului M.L.P.A.T. nr. 37/N/2000 Ghid privind metodologia de elaborare şi conţinutul - cadru al P.U.D., cu prezentarea propunerilor privind realizarea accesului de la drumul public existent în zonă la imobilul pentru care s-a solicitat avizarea, care va fi suprapusă peste:

- Ridicarea topografică în sistem de referinţă Marea Neagră 1975 şi sistem de proiecţie stereografic 1970, conform prevederilor Ordinului M.A.P. nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, actualizat; ridicarea topografică va fi vizată de către O.C.P.I.şi va fi însoţită detabelele de inventariere şi identificare a punctelor provenite din ridicarea topografică, pentru toate imobilele ce fac obiectul avizării;

- Zona interesată din documentul de urbanism (respectiv P.U.Z., P.U.G.) cu respectarea prevederilor impuse prin acesta, inclusiv respectarea prevederilor art. 25 si art. 26 din cadrul H.G. nr. 525/1996, republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism şi ale H.C.L. nr. 224/2006, republicată, privind reglementarea eliberării autorizaţiilor de construire pentru imobilele cu acces la drumurile publice neîntabulate în cartea funciară (prezentarea actelor doveditoare cu privire la acces);

8. Planşa privind tipul de proprietate al terenurilor (evidenţiere prin culoare) şi circulaţia terenurilor (evidenţiere prin haşur);

9. Planul de amplasament şi delimitare a corpului de proprietate, conform Anexei nr. 7 din cadrul Ordinului M.A.P. nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, actualizat, cu prezentarea tabelului de inventariere şi identificare a punctelor provenite din ridicarea topografică şi suprafaţa rezultată. Menţionăm că suprafaţa de teren rezultată în urma măsuratorilor trebuie să coincidă cu cea înscrisă în extrasul CF.

Toate planşele prezentate vor purta în partea dreaptă jos, cartuşul de identificare şi semnăturile elaboratorilor.

Documentația va fi însoțită de avizul CTATU.


III.Avizul Comisiei de Circulaţie (administratorul drumului) pentru D.T.A.C. (Documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire)

Acte necesare:

1. Cerere ( în care se specifică numele, adresa şi telefonul de contact al solicitantului) care sa conţină descrierea solicitării;

2. Copia Certificatului de Urbanism, valabil;

3. Copia extraselor CF pentru care s-a emis Certificatul de Urbanism - nu mai vechi de 3 luni;

4. Memoriu general;

5. Schiţa/schiţele CF a imobilului/imobilelor;

6. Planşa privind încadrarea în documentul de urbanism aprobat în zonă, cu evidenţierea imobilului pentru care s-a solicitat avizul şi relaţionarea cu căile de comunicaţie impuse prin documentul de urbanism aflat în vigoare;

7. Planşa aferentă fazei D.T.A.C., cu prezentarea propunerilor privind realizarea accesului de la drumul public existent în zona la imobilul pentru care s-a solicitat avizarea, care va fi suprapusă peste:

- Ridicarea topografică în sistem de referinţă Marea Neagră 1975 şi sistem de proiecţie stereografic 1970, conform prevederilor Ordinului M.A.P. nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, actualizat; ridicarea topografică va fi vizată de către O.C.P.I. şi va fi însoţită detabelele de inventariere şi identificare a punctelor provenite din ridicarea topografică, pentru toate imobilele ce fac obiectul avizării; coordonatele pe cele trei dimensiuni x, y, z vor fi lizibile;

- Dezmembrarea terenului din care provine imobilul pentru care s-a eliberat Certificatul de Urbanism, vizată de către Primăria Municipiului Braşov

- Zona interesată din documentul de urbanism (respectiv P.U.D., P.U.Z., P.U.G.) cu respectarea prevederilor impuse prin acestea, inclusiv respectarea prevederilor art. 25 si art. 26 din cadrul H.G. nr. 525/1996, republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism şi ale H.C.L. nr. 224/2006, republicată, privind reglementarea eliberării autorizaţiilor de construire pentru imobilele cu acces la drumurile publice neîntabulate în cartea funciară (prezentarea acetelor doveditoare cu privire la acces)

Planşa aferentă fazei D.T.A.C. va fi întocmită cu respectarea prevederilor Anexei 1 Conţinutul-cadru din Legea nr. 50/1991, republicată, privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu prezentarea:

- Imobilului, identificat prin numărul cadastral, pentru care a fost emis certificatul de urbanism, descris prin totalitatea elementelor topografice determinante pentru suprafaţa, lungimea laturilor, unghiuri, inclusiv poziţia şi înălţimea la coamă a calcanelor limitrofe, precum şi poziţia reperelor fixe şi mobile de trasare;

- Amplasarea tuturor construcţiilor care se vor menţine, se vor desfiinţa sau se vor construi;

- Cotele construcţiilor proiectate şi menţinute, pe cele trei dimensiuni (cotele ±0,00; cote de nivel; distanţe de amplasare; axe; cotele trotuarelor, aleilor, platformelor şi altele asemenea);

- Denumirea şi destinaţiile fiecarui corp de construcţie;

- Sistematizarea pe verticală a terenului şi modul de scurgere a apelor pluviale;

- Accesele pietonale şi carosabile din incintă şi clădiri, plantaţiile prevăzute;

- Planul parcelar al tarlalei,după caz.

8. Planul de amplasament şi delimitare a corpului de proprietate, conform Anexei nr. 7 din cadrul Ordinului M.A.P. nr. 534/2001 privind aprobarea Normelor tehnice pentru introducerea cadastrului general, actualizat, cu prezentarea tabelului de inventariere şi identificare a punctelor provenite din ridicarea topografică şi suprafaţa rezultată. Menţionăm ca suprafaţa de teren rezultată în urma măsurătorilor trebuie să coincidă cu cea înscrisă în extrasul CF.

Toate planşele prezentate vor purta în partea dreaptă jos, cartuşul de identificare şi semnăturile elaboratorilor, după caz, arhitect şi inginer pe specialitatea atestată conf art. 29 din Normele de aplicare ale Legii nr. 50 / 1991. Documentatia va include memoriul pentru sistematizare verticala verificata la cerintele A4, B2 si D.

Documentația va fi însoțită de avizul CTATU, după caz.


IV. Avizul Comisiei de Circulație pentru Restricționare temporară a circulației, fără CU, pentru desfășurare Raliu/ Maraton/ etc.

Acte necesare:

1. Cerere (în care se specifică numele, adresa şi telefonul de contact al solicitantului) care să conţină data/perioada desfășurării evenimentului, intervalul orar, traseu/sector_strada afectat de restricții;

2. Plan de deviere cirulație.

Formularul este disponibil prin orice metodă de autentificare.

Avizul comisiei de circulaţie/administrator drum