Pentru obţinerea de informaţii de specialitate si depunerea solicitarii
sunt disponibile două variante:
DIRECT - Depunere cerere impreuna cu acte doveditoare
direct la Centrul de informații pentru Cetățeni
ONLINE - Depunere cerere prin intermediul portalului de
servicii, in cazul in care solicitantul deține cont de utilizator.
Important:
- Pentru vizare, Acordul trebuie adus/trimis prin posta in original la sediul primariei, precompletat pe verso in caseta corespunzatoare persoanei juridice.
Etapele demersului online:
- Solicitantul
complează toate câmpurile din formularul electronic disponibil în
secțiunea Solicită Online, atașează documentele semnate şi scanate, apoi
trimite formularul online apasând butonul TRIMITE.
- După
verificarea actelor depuse, solicitantul primeste numărul de înregistrare.
în secţiunea "Solicitari depuse" din portal (stadiul rezolvării
documentului poate fi urmarit in aceasta sectiune).
- Serviciul
de specialitate va calcula taxa aferenta.
- Dupa achitarea taxei solicitantul va depune dovada achitarii acesteia
- Serviciul de specialitate va viza Acordul/Autorizatia
Solicitant:
Taxe:
- Acestea se calculeaza conform HCL in vigoare.