Ajutor
Condiții de utilizare

Depunerea declarației fiscale pentru stabilirea impozitului pe clădire pentru persoane juridice

Pentru obţinerea de informaţii de specialitate şi depunerea de documente sunt disponibile două variante:

  • ONLINE - Depunere documente prin intermediul portalului de servicii electronice
  • DIRECT - Depunere documente direct la Centrul de Informații pentru Cetățeni al Direcției Fiscale (ghişeul 20)
  • In cazul documentelor depuse ONLINE, documentele anexate se vor semna cu semnatură electronică de conformitate cu originalul.
  • In cazul depunerii documentelor depuse direct la ghişeu, toate documentelor pentru stabilirea/scoaterea din evidenţele fiscale a bunurilor mobile/imobile se vor semna şi completa cu toate datele solicitate în formularele tipizate. Documentele anexate se vor semna de conformitate cu originalul pe fiecare pagina în copie.
  • Cerere – formular tipizat- ITL 012-model 2016;
  • Certificatul de înregistrare al societăţii (CUI)
  • Carte de identitate reprezentant / ȋmputernicit societate
  • Ȋmputernicire- ȋn original- dacă este cazul;
  • Balanţa de verificare încheiată la 31 decembrie a anului precedent

Formularul este disponibil doar după autentificarea pe bază de nume de utilizator (e-mail) și parolă. Contul trebuie să fie verificat.

Puteți solicita verificarea contului (în cazul în care nu dețineți deja un cont verificat) aici.

Cerere eliberare certificat de atestare fiscală