Resetare parolă
Vei reseta parola contului tău.
La introducere email se resetează parola tuturor conturilor asociate (dacă este cazul)
Având în vedere tentativele de fraudă cu care s-au confruntat mai mulți furnizori de servicii publice, și care constau în transmiterea de notificări către unii utilizatori de servicii electronice, vă informăm că Primăria Municipiului Brașov nu solicită – pe e-mail - copii ale cărților de identitate însoțite de fotografie și nu trimite e-mailuri cu astfel de conținut.
Pentru a evita să deveniți victime ale unei fraude, în cazul în care primiți un astfel de mesaj, vă recomandăm:
• Să nu răspuneți la astfel de e-mailuri;
• Să vă adresați Primăriei Municipiului Brașov, prin e-mail: contact@brasovcity.ro;
• Pentru mai multe informații veți apela call-centerul instituției: telefon: 0268 405000.
Mulțumim pentru înțelegere!
Vei reseta parola contului tău.
La introducere email se resetează parola tuturor conturilor asociate (dacă este cazul)